Belajarstockmarket.com

Sumber Ilmu Pelaburan Saham Anda

Terdengar jeritan dan bentakan dari bilik ini

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sumber:Makcik Cleaner@Makcik bawang

Ya,

Pengakuan Makcik Cleaner

Saya cleaner di bilik ini dan setiapa kali saya mengemas pada setiap pagi saya saya rasa seram sebabnya

1.Asal pukul 9 pagi saya terdengar jeritan,ketawa dan hentakan telefon

Saya tak pasti apa mereka buat dalam bilik ini tapi jeritan dan ketawa memang berlaku

2.Saya masuk lewat sikit,dalam 9 pagi,pegawai tu memandang saya semacam

Diskrin tersebut ada 3 warna saya nampak

Ada warna merah kuning dan hijau sama macam warna ‘traffic light’

Pegawai tersebut tetap memandang skrin komputer dan adakalanya wajahnya ceria dan resah seolah olah baru balik dari berlari

Nak tegur saya buat tak tahu dan saya pun cepat cepat buat kerja

3.Saya nak susun file,pegawai pun tak bagi sebab kata beliau ada dokumen penting di atas meja

Jadi saya kemas setakat yang mampu dan sapu sikit sikit sahaja

Kesimpulan yang saya lihat

1.Saya tak tahu apa kerja ini,sehingga menjerit dan ketawa sepuasnya.

2.Kenapa kerja tengok skrin sahaja macam ‘Trafiic Control’ ada tu siap terlelap dan ada juga cepat cepat ke pantry

Pergi ke pantry bukan berjalan

Berlari macam dikejar anjing

Sebenarnya apa yang mereka nampak di skrin?

Dah macam cerita hantu The Ring……asal nampak skrin menjerit ketawa…haissssh.

Related image

kredit:Dari Filem The Ring.


Saya tak Faham.

Tapi ada ketika saya mop di tandas

1.Mereka senyum dan ada yang wajah berkerut ketika masuk dan keluar dari tandas,dan hentakan membuka pintu sangat kuat…..

Saya diam sahaja.

Ada perkara yang tidak sangka

Pada masa bulan puasa saya sedang mop lantai pantry tiba tiba ada remisier tu hulur sampul merah

Dia kata

‘Ini untuk aunty,kasi beli aiskrim untuk anak loh’.

Saya terkejut

Apa kerja diorang buat ni sampai boleh bagi duit dalam bank bila bila masa.

Saya redha je lah

Saya anggap apa saya nampak tu bahagian yang bagus untuk saya berkongsi dengan orang lain.

Yang benar-Makcik Cleaner

Kisah dari bilik dealing room (bilik jual beli saham)oleh makcik cleaner.

#kisahdaribilikjualbelisaham

#remisier

 

Share
Updated: June 29, 2018 — 2:03 am

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Belajarstockmarket.com ©rights 2018 Frontier Theme